ESCOLTA-HO
'Hem superat en 1.310 ciutadans més la captació inicial prevista.
'Avui en dia les maneres de prestar el servei de l'especialista van evolucionant i tot el concepte de la consultoria via telemàtica és la línia de futur i la que estem treballant per als santcugatencs.
'L'Assistència telemàtica és el futur i per on s'hauran d'orientar els serveis bàsics de l'atenció primària.
'En general tots els serveis que s'han anat incorporant al CAP Can Mates funcionen correctament i hi ha una molt bona acceptació dels serveis.
'El SEM i l'Agència de Salut Pública encara no hi són però després de Pasqua molt probablement estaran al CAP Can Mates. És una qüestió de CatSalut.
'Tenim nous usuaris que abans no feien ús dels serveis sanitaris públics. El nombre de persones que passen pels CAP s'ha incrementat en l'últim any.
OPINA
Identifica't per comentar aquesta notícia.
Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.
Avís important
Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims
Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors
No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal
Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.