
Actualitat
Notícies
Futbol
El president de la Penya Mil·lenni de Sant Cugat, Jaume Guixà, desmenteix de forma categòrica qualsevol vinculació d'ell o de la gent del seu entorn amb el robatori d'una part de la base de dades del FC Barcelona. Guixà està dolgut i vol arribar al fons d'aquest assumpte.
Video
Guixà, va presentar dimecres a la nit (22.00) una denúncia als Mossos d'Esquadra, que avui ha mostrat públicament a la roda de premsa. Amb aquesta denúncia, Guixà ha declarat que vol arribar al fons d'aquest assumpte per preservar la seva honorabilitat personal i el prestigi del Futbol Club Barcelona.
dani velazquez
Noticia difosa el 31/mai/08
Notícies relacionades
·Acusen Guixà d'haver encarregat el robatori de dades del Barça
El santcugatenc i president d'Epsilon Euskadi, Joan Villadelprat, creu que ara mateix les seves opcions de participar al Mundial de Fòrmula 1 amb el seu equip són mínimes. Villadelprat admet que l'equip espanyol d'Adrián Campos ho té molt difícil per participar ja que estan patint una situació econòmica molt delicada. Mira aquesta entrevista a Cugat tv
|
Portades dels últims 7 dies: |
Altres serveis a internet

Canals (diari electrònic) |
Actualitat |
Esports |
YouTube
Necessites instal·lar Flash Playerper veure els vídeos.
Comentar aquesta notícia