Actualitat
Notícies
Handbol
L'Handbol Sant Cugat guanya (29-23) el Sabadell Handbol en la 14a jornada de Primera Catalana. A més, aquest triomf suposa que els santcugatencs es converteixin en líders empatats a 22 punts amb el conjunt arlequinat. Amb la victòria d'avui i la de l'anada, els de Javier Fernández acumulen quatre punts per a la fase de promoció d'ascens a Lliga Catalana.
Video
Els de Javier Fernández han realitzat un partit molt seriós i des del principi s'han imposat al conjunt arlequinat que no ha tingut opcions de remuntar en cap moment. Una bona defensa i un atac molt encertat de cara a porteria han fet que els santcugatencs tinguin, ara, tot de cara per a guanyar el campionat de lliga. A més, aquest triomf i el de l'anada, fan que els santcugatencs tinguin ja quatre punts per sobre del Sabadell a la fase de promoció d'ascens a Lliga Catalana.
El tècnic de l'Handbol Sant Cugat, Javier Fernández, es mostra satisfet després d'un triomf important.
jordi foix
Noticia difosa el 29/gen/12
Imprimir |
Versió PDF |
Enviar
| Versió PDA | 2697 lectures
Tweet
|
Puntua aquesta informació :
Documents relacionats
·Mira la classificació: http://www.fchandbol.cat/publico/verclasificaciones.asp?idioma=&IdCompeticion=832&jornada=14&idGrupo=2
L'hoquei herba estatal tanca la temporada amb la Copa de la Reina en què el Club de Campo de Madrid serà el màxim candidat al títol. Cinc equips catalans, entre ells el Junior de Joan Vidal, lluitaran per desbancar al club madrileny que ha guanyat les últimes quatre edicions del torneig. La competició s'inicia aquest divendres a la una del migdia a les instal·lacions del Club de Campo amb el primer partit de quarts de final que enfrontarà el Junior i el conjunt madrileny.
|
Portades dels últims 7 dies: |
Altres serveis a internet
2003: S'exposa per primera vegada un tapís de Picasso Audio |
joan garcia
Comentar aquesta notícia