Josep Díaz i Laura Domínguez guanyen les Milles de Valldoreix

atletisme_milles_emdvalldoreix.jpg
-->
Enllaç copiat al clipboard

Joan Garcia

Apassionat de l'esport santcugatenc, amant de veure i viure la informació les 24 hores. Ritme, dinàmica i inèrcia. Jugues?  

Llegir-ne més

Apassionat de l'esport santcugatenc, amant de veure i viure la informació les 24 hores. Ritme, dinàmica i inèrcia. Jugues?  

Llegir-ne més
25/03/17 a les 19:19h
 |  1 minut de lectura
Secció: Atletisme

Josep Díaz i Laura Domínguez guanyen les Milles de Valldoreix en una cursa disputada aquest dissabte amb 298 participants. Aquesta 14a edició ha estrenat format mixt i ha format part del circuit de la Lliga Championship d’atletisme català. La cursa està organitzada per l’EMD de Valldoreix.

Els participants de la categoria popular podien escollir entre completar el recorregut de les tres o les cinc milles. Un total de 142 atletes han participat a les cinc milles i 45 ho han fet a les tres milles. A les curses infantils, 111 nens i nenes han disputat la cursa.