
Actualitat
Notícies
Cultura
'En el meu llibre hi ha tot el que cal parlar sobre les dones'. Amb aquest objectiu l'escriptora Estrella Cardona ha presentat aquest dimecres el seu llibre 'La trampa de ser mujer, la autoestima perdida' a la galeria Pinhole de Sant Cugat. L'obra forma part de l'editorial que l'autora comparteix amb la seva germana i on té previst publicar gairebé 30 llibres en els propers mesos.
La idea del llibre va sorgir a partir d'una xerrada sobre literatura que va impartir la pròpia Estrella Cardona. Una de les assistents li va fer una pregunta sobre la figura de la dona, que va impulsar a l'autora a posar-se a escriure.
Ara, 'La trampa de ser mujer, la autoestima perdida' fa un repàs a les preguntes i tòpics que han sotmès el món de la dona durant molts anys i repassa biografies de figures femenines importants. Malgrat tot, Cardona no accepta que li diguin feminista.
anna bernadó
Noticia difosa el 21/mai/08
Documents relacionats
·Visita la web de l'editorial: http://www.ccgediciones.com/
·Visita la web de l'escriptora: http://www.estrellacardonagamio.com/
L'equip masculí del Junior cau derrotat per 1 gol a 0 al camp del Caldaria Barrocas, però continua en zona d'ascens a Divisió D'honor. L'entrenador de l'equip, Xavier Galí, creu que l'equip ha jugat amb molta ansietat i nerviosisme.
|
Portades dels últims 7 dies: |
Altres serveis a internet

Canals (diari electrònic) |
Actualitat |
Esports |
YouTube
Necessites instal·lar Flash Playerper veure els vídeos.
| PINZELLADES | |
| aa | ![]() |
| Isabel Feliu exposa a Pou d'Art del 27 de febrer al 7 d'abril de 2010. Cugat.cat et convida a un tast de la mosta. |
| QUIN LLIBRE ENS RECOMANES? | |
| aa | ![]() |
| Marc Plens, president de les Aules d’Extensió Universitària, ens aconsella una obra d'un dels novel·listes més importants del segle XX. |
Comentar aquesta notícia