Actualitat
Notícies
Cultura
El Cicle de Cinema a la Fresca de Valldoreix acull avui la projecció de 'Benvinguts al nord', una de les pel·lícules més taquilleres als cinemes francesos. El film narra en clau d'humor la història de Philippe Abrams, l'encarregat d'una oficina de correus del sud de França, i la seva adaptació a la gent i els costums del nord quan és treslladat al poble de Bergues. 'Benvinguts al nord' ha rebut el Gran Premi del públic al Festival de Cinema Europeu de Sevilla.
L'actor i humorista Dany Boon dirigeix una de les comèdies franceses més exitoses. 'Benvinguts al nord' trenca amb l'arquetip de família del sud de França, enemistada amb la gent del nord.
El film es projectarà a partir de les dos quarts d'onze del vespre a la Plaça del Casal de Cultura de Valldoreix. La proposta s'emmarca dins el Cicle de Cinema a la Fresca de Valldoreix.
nuria alcala
Noticia difosa el 21/ago/09
Documents relacionats
·Tràiler del film: http://www.youtube.com/watch?v=IHjbkEemOYw
El Girona amb el santcugatenc Migue queda eliminat de la Copa del Rei en perdre davant l'Osca. Els gironins, que no superen ronda des del seu ascens a Segona A, cauen derrotats en un partit de gran desgast físic que s'acaba decidint en els penals. Migue juga els 120 minuts de joc.
|
Portades dels últims 7 dies: |
Altres serveis a internet

Canals (diari electrònic) |
Actualitat |
Esports |
YouTube
Necessites instal·lar Flash Playerper veure els vídeos.
| PINZELLADES | |
| aa | ![]() |
| L'artista Neus Colet ens obre les portes del seu taller i ens ensenya com treballa. |
| QUIN LLIBRE ENS RECOMANES? | |
| aa | ![]() |
| Dolors Vilarasau, directora d'arts escèniques, ens aconsella l'obra cabdal d'un poeta molt vinculat a Sant Cugat. |
Comentar aquesta notícia