Actualitat
Notícies
Cultura
Els alumnes adults dels tallers de Pou d'Art exposen els retrats i autoretrats que han elaborat durant el curs amb l'ajuda dels professors Adolf i Kàtia Alavedra. La mostra, que s'ha inaugurat aquest dissabte, compta amb quadres a l'oli, acrílics, a llapis i pastels que giren al voltant del retrat com a única temàtica. Els treballs es poden veure fins al 22 de juny a la galeria Pou d'Art.
Seguint la temàtica del retrat, els alumnes s'han hagut d'adaptar a les normatives que han fixat els professors per elaborar un retrat o autoretrat. L'exposició compta amb 38 quadres a l'oli, acrílics, a llapis i pastels de diferents nivells ja que el curs ha comptat amb alumnes principiants, però també amb persones que fa anys que pinten.
La propietària de la galeria Pou d'Art, Maria Fabre, explica quina és la temàtica de la mostra d'enguany i quines tècniques s'han utilitzat. Són declaracions a Cugat.cat.
núria juanico
Noticia difosa el 12/jun/10
Imprimir |
Versió PDF |
Enviar
| Versió PDA | 2256 lectures
Tweet
|
Puntua aquesta informació :
Documents relacionats
·Web de Pou d'Art: http://www.poudart.com/
L'hoquei herba estatal tanca la temporada amb la Copa de la Reina en què el Club de Campo de Madrid serà el màxim candidat al títol. Cinc equips catalans, entre ells el Junior de Joan Vidal, lluitaran per desbancar al club madrileny que ha guanyat les últimes quatre edicions del torneig. La competició s'inicia aquest divendres a la una del migdia a les instal·lacions del Club de Campo amb el primer partit de quarts de final que enfrontarà el Junior i el conjunt madrileny.
|
Portades dels últims 7 dies: |
Altres serveis a internet
2003: S'exposa per primera vegada un tapís de Picasso Audio |
Comentar aquesta notícia