Actualitat
Notícies
Cultura
Els Amics de Pedra i Sang denuncien que no podran representar Pedra i Sang a l'Església del Monestir, amb motiu dels 10 anys de representació de l'obra, perquè al Mossèn Blai Blanquer 'no li agrada' ja que és 'atemptatòria cap a l'Església' i 'no vol', segons han explicat a Cugat.cat membres de l'entitat. L'associació cultural defensa que en cap cas l'obra ataca als creients, i que si l'Església no pot acceptar una crítica, en el marc d'una obra teatral còmica i familiar, és que 'no viu al segle XXI'.
Segons la presidenta dels Amics de Pedra i Sang, Dolors Vilarasau, l'entitat va demanar permís a Blai Blanquer per fer l'obra, o només una escena o, fins i tot, una altra obra, una cantata basada en la mateixa història. El Mossèn va rebutjar totes les ofertes, ha explicat.
El membre de Pedra i Sang, Jaume Pla, ha explicat que Blai Blanquer 'no vol' que l'obra es representi a l'Església.
jaume blanché
Noticia difosa el 16/oct/10
Imprimir |
Versió PDF |
Enviar
| Versió PDA | 1292 lectures
Tweet
|
Puntua aquesta informació :
Notícies relacionades
·La candidatura de Conesa a les municipals se sotmet avui al vistiplau de la militància de CiU
·Joan Calderon, candidat d'ICV a les municipals
Documents relacionats
·Web ERC Sant Cugat : http://locals.esquerra.cat/santcugatvalles
L'hoquei herba estatal tanca la temporada amb la Copa de la Reina en què el Club de Campo de Madrid serà el màxim candidat al títol. Cinc equips catalans, entre ells el Junior de Joan Vidal, lluitaran per desbancar al club madrileny que ha guanyat les últimes quatre edicions del torneig. La competició s'inicia aquest divendres a la una del migdia a les instal·lacions del Club de Campo amb el primer partit de quarts de final que enfrontarà el Junior i el conjunt madrileny.
|
Portades dels últims 7 dies: |
Altres serveis a internet
2003: S'exposa per primera vegada un tapís de Picasso Audio |
Comentar aquesta notícia