Actualitat
Notícies
Cultura
L'associació d'Amics de Pedra i Sang ha presentat aquest dissabte la versió en conte de l'obra per acostar-la als més petits. La presentació ha consistit en la lectura del text a càrrec de dos actors de la producció teatral en el Claustre del Monestir. L'associació commemorarà el seu 10è aniversari amb més activitats com un cicle de cinema medieval, una exposició dels deu anys i una cantata.
Video
Joan Berlanga i Martina Pérez han estat els actors de l'obra encarregats de llegir la història de l'assassinat de l'Abat Biure a mans del comte Berenguer IV. L'autor del conte, que ha de servir per fer arribar la història als més menuts, és Josep Marià Jaumà i ha estat il·lustrat per Ignasi Bassó. La directora del muntatge de 'Pedra i Sang', Dolors Vilarasau, ha explicat la significació que té aquesta història per a Sant Cugat.
laura mont
Noticia difosa el 6/nov/10
Imprimir |
Versió PDF |
Enviar
| Versió PDA | 2356 lectures
Tweet
|
Puntua aquesta informació :
L'hoquei herba estatal tanca la temporada amb la Copa de la Reina en què el Club de Campo de Madrid serà el màxim candidat al títol. Cinc equips catalans, entre ells el Junior de Joan Vidal, lluitaran per desbancar al club madrileny que ha guanyat les últimes quatre edicions del torneig. La competició s'inicia aquest divendres a la una del migdia a les instal·lacions del Club de Campo amb el primer partit de quarts de final que enfrontarà el Junior i el conjunt madrileny.
|
Portades dels últims 7 dies: |
Altres serveis a internet
2003: S'exposa per primera vegada un tapís de Picasso Audio |
Comentar aquesta notícia