Actualitat
Notícies
Cultura
La llarga experiència a Ruanda durant la Guerra Civil i el genocidi és l'eix central de 'El sentit d'una vida. Un monjo atípic'. El llibre, que explica les vivències del pare Xavier Morell, escriptor i monjo de Montserrat, ha estat presentat aquest dimecres dins del cicle de berenars que la Canals-Galeria d'Art organitza cada mes.
Narrar les seves vivències a l'Àfrica va ser el motiu que va impulsar Morell a escriure el llibre. El text se centra a relatar el genocidi a Ruanda des d'una visió més humana, explicant les condicions de les persones als hospitals o les presons.
Morell es considera un monjo peculiar que trenca amb la visió que universalment es té dels religiosos. L'escriptor ha explicat com va sorgir la idea d'escriure les seves experiències. Són declaracions a Cugat.cat.
tamara atienzar
Noticia difosa el 22/feb/12
Imprimir |
Versió PDF |
Enviar
| Versió PDA | 466 lectures
Tweet
|
Puntua aquesta informació :
L'hoquei herba estatal tanca la temporada amb la Copa de la Reina en què el Club de Campo de Madrid serà el màxim candidat al títol. Cinc equips catalans, entre ells el Junior de Joan Vidal, lluitaran per desbancar al club madrileny que ha guanyat les últimes quatre edicions del torneig. La competició s'inicia aquest divendres a la una del migdia a les instal·lacions del Club de Campo amb el primer partit de quarts de final que enfrontarà el Junior i el conjunt madrileny.
|
Portades dels últims 7 dies: |
Altres serveis a internet
2003: S'exposa per primera vegada un tapís de Picasso Audio |
Comentar aquesta notícia