Actualitat
Notícies
Economia
El director de la delegació de l'Institut Europeu d'Administració Pública a Catalunya, Javier Sánchez, elogia l'Ajuntament de Sant Cugat per rebre el premi que organitza aquesta entitat en la categoria de 'Lideratge i gestió de canvi'. Segons Sánchez, el Pla d'Alienació i Competitivitat Estratègica (PACTE), pel qual Sant Cugat s'ha endut el guardó, és un exemple de pràctica innovadora en la gestió pública.
En declaracions a l'enviat especial de Cugat.cat a Maastricht, Sánchez ha destacat que el sol fet de ser finalista en una de les categories dels premis demostra la solvència del projecte local. En aquest sentit, el director de la delegació de l'institut a Catalunya ha subratllat també que Sant Cugat lluités per ser la seu de l'Institut Europeu de Tecnologia, un altre fet que, ha dit, situa la ciutat al capdavant en innovació i gestió pública.
Sánchez ha elogiat, sobretot, 'l'ambició política' del projecte guanyador de l'Ajuntament de Sant Cugat.
josep gimeno
Noticia difosa el 5/nov/09
Imprimir |
Versió PDF |
Enviar
| Versió PDA | 4161 lectures
Tweet
|
Puntua aquesta informació :
Notícies relacionades
·Sant Cugat lluita avui per un dels premis de l'Institut Europeu d'Administració Pública
·Cugat.cat retransmetrà en directe la cerimònia dels Premis del Sector Públic Europeu
·Recoder: 'La candidatura europea és un reconeixement al model de gestió econòmica de la ciutat'
·Sant Cugat viatja avui Maastricht com a candidat als Premis del Sector Públic Europeu
Documents relacionats
·Web sobre el model de gestió de Sant Cugat: http://www.pmdsantcugat.com
·Web dels premis: http://www.epsa2009.eu
L'hoquei herba estatal tanca la temporada amb la Copa de la Reina en què el Club de Campo de Madrid serà el màxim candidat al títol. Cinc equips catalans, entre ells el Junior de Joan Vidal, lluitaran per desbancar al club madrileny que ha guanyat les últimes quatre edicions del torneig. La competició s'inicia aquest divendres a la una del migdia a les instal·lacions del Club de Campo amb el primer partit de quarts de final que enfrontarà el Junior i el conjunt madrileny.
|
Portades dels últims 7 dies: |
Altres serveis a internet
2003: S'exposa per primera vegada un tapís de Picasso Audio |
Comentar aquesta notícia