Actualitat
Notícies
Politica
L'alcalde defensa la professionalitat de la Policia Local i nega l'existència d'un col·lectiu d'agents intocables al cos de seguretat, tal com va denunciar el Síndic de Greuges local a Cugat.cat. Tot i això, Recoder assegura que Jaume Clavell té 'una opinió positiva' de la policia municipal i que l'ha expressat sovint públicament.
Recoder ha subratllat que l'Ajuntament sanciona els casos 'ínfims' de la mala professionalitat de la Policia Local o de qualsevol altre àmbit de l'administració municipal. En aquest sentit, l'alcalde ha assegurat que les paraules del síndic en referència a 'uns agents intocables' s'han de contextualitzar.
josep gimeno
Noticia difosa el 18/des/08
Notícies relacionades
·CCOO demana la dimissió del Síndic de Greuges per les seves crítiques a la Policia Local
·Puntualitzacions del Síndic de Greuges a la notícia publicada per Cugat.cat
·El Síndic alerta sobre l'existència de policies 'intocables'
El futbolista santcugatenc Javier Simón deixa la disciplina del primer conjunt del CE Europa. El santcugatenc s'ha vist obligat a abandonar el club per motius laborals.
|
Portades dels últims 7 dies: |
Altres serveis a internet

Canals (diari electrònic) |
Actualitat |
Esports |
YouTube
Necessites instal·lar Flash Playerper veure els vídeos.
| PINZELLADES | |
| aa | ![]() |
| L'artista Pascal Plasencia ens obre les portes del seu estudi i ens ensenya com treballa. |
| QUIN LLIBRE ENS RECOMANES? | |
| aa | ![]() |
| Carolina Camanyes, doctora en Belles Arts, tria una de les novel·les més importants d’un reconegut autor argentí. Aquest llibre el podeu trobar a la Biblioteca del Mil·lenari. |
Comentar aquesta notícia