La TV on-line de Sant Cugat La ràdio de Sant Cugat Cugat.cat al teu mòbil Segueix-nos a Twitter Segeuix-nos a Facebook Segueix-nos a MySpace Cugat.cat Posta de Cugat.cat

Dijous
Agenda d'avui
17 de May
Inici arrow Actualitat arrow Notícies

Boix (ICV): 'No tornarem a fer de claca de l'alcalde sobre Torre Negra perquè ell en faci un ús partidista'

Politica

Boix, a l'esquerra, amb el president d'ICV, Joan Calderón
Boix, a l'esquerra, amb el president d'ICV, Joan Calderón

ICV-EUiA assegura que CiU no té cap credibilitat per 'donar lliçons' a la resta de partits sobre la protecció de Collserola i recorda que la federació nacionalista, en l'últim govern de Jordi Pujol, es va oposar a la declaració de la serra com a parc natural. En resposta a les paraules de l'alcalde i Xavier Trias, que van pressionar la Generalitat perquè aprovés la declaració de parc natural 'de forma immediata', el portaveu ecosocialista, Xavier Boix, ha anunciat que la seva formació no tornarà a 'fer de claca' de Lluís Recoder.

Boix ha advertit del canvi de to que adoptarà ICV-EUiA a partir d'ara i ha anunciat a l'alcalde, Lluís Recoder, que no podrà tornar a comptar amb la formació ecosocialista per 'teatralitzar' el consens sobre la protecció de Torre Negra i Collserola. El portaveu d'Iniciativa ha carregat contra la utilització 'partidista' de la protecció d'aquests espais naturals que, segons diu, està fent l'alcalde i CiU.

Xavier Boix

No tornarem a fer de claca de Recoder. No tornarem a sortir en rodes de premsa donant suport a les polítiques de l'alcalde. Que no compti amb nosaltres per fer-ne ús partidista.
Escolta-ho 

En aquest sentit, Boix ha llegit una declaració del diputat de CiU Josep Rull al Parlament, quan el seu grup -que donava suport al govern de la Generalitat- va rebutjar una proposició no de llei d'ICV que proposava, precisament, la declaració de parc natural per a Collserola. El portaveu ecosocialista recorda que és un govern amb la presència d'ICV el que permetrà fer realitat el parc natural i afirma que CiU no té 'cap credibilitat' quan es refereix a la protecció de Collserola.

Xavier Boix

CiU i Recoder no tenen cap credibilitat per donar lliçons als altres partits. Ells es van oposar a declarar el parc natural el 2003.
Escolta-ho 


Els ecosocialistes també han exigit al govern municipal que sigui coherent amb la seva postura sobre Torre Negra i impulsi, també a Can Busquets, una requalificació per evitar la urbanització d'aquest sector forestal.

miquel herrada
Noticia difosa el 13/mar/09

Utilitats

Print Imprimir | PDF Versió PDF | E-mail Enviar | Versió PDA | 789 lectures


|
Puntua aquesta informació :

Notícies relacionades
·PSC: 'Recoder utilitza Torre Negra amb finalitats partidistes'
·Recoder i Trias pressionen la Generalitat perquè aprovi la declaració de parc natural per a Collserola de forma 'immediata'

Dóna'ns la teva opinió!

Comentar aquesta notícia

Avís important
 
  • Cugat.cat recorda que tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no accepta ni àlies ni pseudònims
  • Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors
  • No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal
  • Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancelar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.
  • · Us heu d'identificar, si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari.

    Usuari (adreça email):
    Password:

    · Registrar-se. Per opinar sobre aquesta notícia cal ser un usuari registrat.

    NOTA: Des del 8 d'abril de 2010, per poder publicar comentaris a Cugat.cat és obligatori ser un usuari identificat. Com a novetat ja no es farà servir els pseudònims, sinó que es publicaran els noms i cognoms del registre. Volem destacar que els comentaris antics es mantindran amb el format antic. Si tens problemes per accedir-hi envia un correu amb les teves dades a webmaster@cugat.cat.

    El Temps a Sant Cugat del Vallès

     
    Parlen les dones

    L'enquesta

    Tarifes variables al peatge de les Fonts
    Trobaries bé que s'implantés aquesta mesura?
     

    Xarxes socials

    Ple Municipal Consulta el ple ordinari del 16 d'abril del 2012
    Ordre del dia