Actualitat
Notícies
Politica
La Coordinadora de l'Esquerra Independentista (CEI) rebutja l'Estatut i obre noves vies per aconseguir la independència en una concentració aquest dissabte a la plaça del Rei. La CEI considera l'Estatut 'una maniobra per encaixar Catalunya dins d'Espanya' i reclama 'l'exercici d'una democràcia real' per aconseguir la independència del poble català. Des de la concentració, que ha aplegat una vintena de persones, la CEI ha rebutjat el diàleg amb l'Estat espanyol i ha demanat que es respectin els drets de Catalunya.
Video
Membres de la Candidatura d'Unitat Popular (CUP), el Casal Popular La Guitza, i l'Assemblea de Joves Endavant-Ossan, s'han aplegat a la plaça del Rei per demanar la superació del marc estatutari ja que aquest, segons diuen, 'no recull la voluntat d'emancipació del poble català'. La CEI, que lluita per aconseguir la independència de Catalunya, ha dit que el diàleg amb l'Estat espanyol està exhaurit i 'és una via sense sortida' i que 'l'autonomisme està mort'.
Una de les membres de la CUP, Núria Gibert, ha explicat a Cugat.cat què critiquen des de l'associació d'entitats de l'esquerra independentista de Sant Cugat.
núria juanico
Noticia difosa el 3/jul/10
Imprimir |
Versió PDF |
Enviar
| Versió PDA | 3704 lectures
Tweet
|
Puntua aquesta informació :
L'hoquei herba estatal tanca la temporada amb la Copa de la Reina en què el Club de Campo de Madrid serà el màxim candidat al títol. Cinc equips catalans, entre ells el Junior de Joan Vidal, lluitaran per desbancar al club madrileny que ha guanyat les últimes quatre edicions del torneig. La competició s'inicia aquest divendres a la una del migdia a les instal·lacions del Club de Campo amb el primer partit de quarts de final que enfrontarà el Junior i el conjunt madrileny.
|
Portades dels últims 7 dies: |
Altres serveis a internet
2003: S'exposa per primera vegada un tapís de Picasso Audio |
Comentar aquesta notícia