Cugat tv. Cugat.cat Cugat diari Cugat ràdio. 91.5FM

 

Dissabte Agenda d'avui
31 de Jul

Inici arrow Actualitat arrow Notícies

El Síndic proposa tres ubicacions per al bus de l'estació que implicarien expropiacions

Societat

El Síndic de Greuges aposta per canviar de lloc la parada d'autobús de l'estació i proposa tres alternatives que implicarien expropiar cases o altres propietats. Jaume Clavell vol que s'estudiïn ubicacions alternatives al carrer Safareigs, el carrer Andana o el triangle entre les vies de Sabadell i Terrassa dels Ferrocarrils de la Generalitat (FGC). El Síndic es reunirà aquesta setmana amb la Sindicatura de Greuges de Catalunya per concretar jurídicament la seva proposta.

Clavell ha fet pública la seva proposta aquest dilluns a Cugat.cat, on ha afirmat que l'actual ubicació de la parada d'autobús a l'últim tram de l'avinguda Lluís Companys no és l'adequada, com denuncia l'Associació de Veïns Centre-Estació.

Jaume Clavell

És un clam popular: la parada nmo està ben situada. L'espai és estret i es molesta els veïns. De vegades s'hi acumulen cinc busos.
Escolta-ho 

A partir d'aquest diagnòstic, el Síndic ha analitzat les possibles alternatives i ha trobat tres solucions, que passarien per expropiar diferents propietats. Jaume Clavell proposa, en primer lloc, modificar una proposta de l'associació veïnal per construir l'estació d'autobusos en un tram del carrer Safareigs, ocupant una part de l'actual camp de golf. El Síndic recorda que, en aquest cas, l'Ajuntament hauria de plantejar-se expropiar un sector del Club de Golf Sant Cugat.

Jaume Clavell

L'única manera d'encabir-ho al carrer Safareigs és expropiar una part del Club de Golf, perquè ara allà no hi cap la parada.
Escolta-ho 

Una altra possible ubicació, segons el Síndic, seria al carrer Andana, on hi ha la parada dels taxis, però expropiant els horts que hi ha en aquesta zona per disposar de més espai. La tercera opció passaria per expropiar les cases que ocupen el triangle entre les vies de Sabadell i Terrassa dels FGC.

Jaume Clavell es reunirà aquesta setmana amb la Sindicatura de Greuges de Catalunya per exposar les seves propostes i recollir el suport jurídic de la institució, abans de plantejar les alternatives formalment a l'Ajuntament.

miquel herrada
Noticia difosa el 11/feb/08

Utilitats

Print Imprimir | PDF Versió PDF | E-mail Enviar | Versió PDA | 1291 lectures
Gràcies! Hem rebut el teu vot.
Puntua aquesta informació :

Notícies relacionades
·L'AV Centre-Estació dubta de l'eficàcia del Síndic de Greuges de la ciutat

Dóna'ns la teva opinió!

Comentar aquesta notícia

Avís important
 
  • Cugat.cat recorda que tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no accepta ni àlies ni pseudònims
  • Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors
  • No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal
  • Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancelar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.
  • · Us heu d'identificar, si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari.

    Usuari (adreça email):
    Password:

    · Registrar-se. Per opinar sobre aquesta notícia cal ser un usuari registrat.

    NOTA: Des del 8 d'abril de 2010, per poder publicar comentaris a Cugat.cat és obligatori ser un usuari identificat. Com a novetat ja no es farà servir els pseudònims, sinó que es publicaran els noms i cognoms del registre. Volem destacar que els comentaris antics es mantindran amb el format antic. Si tens problemes per accedir-hi envia un correu amb les teves dades a webmaster@cugat.cat.

    La guia de Sant Cugat

     

    Mira Cugat TV

    Pantalla granCanals (diari electrònic) | Actualitat | Esports | YouTube

    Necessites instal·lar Flash Playerper veure els vídeos.

    L'agenda del dia

    20:00h  Concert: Mine!
    22:00h  Concert: Ulake
    [Avui]   [Tot el mes]

    L'enquesta

    'Pedra i Sang' a l'església
    Creus que l'obra de 'Pedra i Sang' s'hauria de poder fer dins l'església del Monestir?
     
      PINZELLADES
    aa
      L'artista Pascal Plasencia ens obre les portes del seu estudi i ens ensenya com treballa.
      QUIN LLIBRE ENS RECOMANES?
    aa
      Carolina Camanyes, doctora en Belles Arts, tria una de les novel·les més importants d’un reconegut autor argentí. Aquest llibre el podeu trobar a la Biblioteca del Mil·lenari.

    Seccions de Cugat.cat

    Consulta
    Consulta
    Consulta
    Obres
    Barça campió
    Especial nevada
    Casal de joves
    Música
    L'espectacle
    La setmana del llibre
    Habitatge
    Habitatge de compra
    Públic
    Ple Municipal Consulta el ple ordinari del 19 de juliol del 2010.
    Ordre del dia