Patrícia Gabancho
Privatitzem l'excel·lència, si vols una escola bona han d'anar a la concertada. Sinó pagaràs els plats trencats del sistema.
Gabancho considera que el nivell educatiu a Catalunya és 'fluix', tal com constaten els informes PISA i Bofill. L'escriptora nascuda a Buenos Aires assegura que el sistema educatiu està envellit i és funcionarial, fet que no beneficia als alumnes.
Patrícia Gabancho
El sistema para molta atenció en els alumnes que tenen dificultats i deixa abandonats els alumnes que van tirant. Uns fracassen i els altres són mediocres.
Patrícia Gabancho va néixer a Buenos Aires i es va traslladar a Barcelona quan tenia 22 anys. Entre els nombrosos llibres publicats, destaquen 'Carta a la societat catalana sobre la immigració', 'La postguerra cultural a Barcelona (1939-1959)', 'La batalla de l'Estatut' i 'El preu de ser catalans. Una cultura mil·lenària en vies d’extinció'.
COMENTARIS
No estic gens d'acord amb aquesta notícia! El problema és que l'escola pública ha de carregar amb tot i la privada se'n manté al marge...Cal més recursos per les escoles públiques!Jo per cert he anat tota la vida a la pública. Estudio biotecnologia (la carrera amb nota més alta) i la major part de la meva classe prové de la pública! A Sant Cugat sou massa elitistes!!!!
Marta. Enviat el 28/oct/08
A la marta: Entenc que hi ha excepcions, i el teu cas és cert, però si mires les mitjanes de les notes de sel·lectivitat, per desgràcia, no hi ha color entre la privada i la pública.
evidència. Enviat el 28/oct/08
OPINA
Identifica't per comentar aquesta notícia.
Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.
Avís important
Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims
Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors
No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal
Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.