Caprabo ha presentat aquest dimarts a Sant Cugat la seva nova generació de supermercats basada en els valors tradicionals del comerç de proximitat i els nous hàbits de compra dels consumidors. L'empresa reordena les seves botigues per oferir una experiència de compra més àgil i dóna més importància als productes frescos, saludables i de proximitat. Els dos supermercats Caprabo de la ciutat ja han estat renovats i al 2016 s'hauran remodelat els 364 establiments de la seva xarxa, amb una inversió de 80 milions d'euros. A Sant Cugat, Caprabo dóna feina a 123 persones.
Els supermercats Caprabo de nova generació dediquen un 20% més d'espai als productes frescos de consum diari: fruita, verdures, carn, peix i fleca. L'aposta pel producte fresc va acompanyada d'un increment de seccions amb productes saludables, ecològics i fets a Catalunya. A més, es potencien els productes per a mascotes i nadons, i s'incorpora una secció de parafarmàcia.
Paral·lelament, els supermercats han dut a terme un reorganització dels espais amb passadissos més amples i prestatgeries més baixes per facilitar l'experiència de compra. Les botigues de Caprabo també inclouen un quiosc d'ofertes personalitzades i un comparador de preus.
El responsable regional de Caprabo, Florentino Pérez Robles, assegura que gràcies a aquestes novetats s'ha augmentat un 15% el nombre de visites i les vendes de producte fresc s'han incrementat un 14%.
Florentino Pérez Robles
El client vol una compra ràpida en un supermercat ampli. El producte fresc passa a ser el protagonista a l'entrada de la botiga.
Aquest projecte es va posar en marxa al 2012 i aquest any finalitzarà amb 120 botigues renovades, entre elles les dues de Sant Cugat. Al 2016, Caprabo espera haver remodelat completament la seva xarxa de 364 establiments a Catalunya, Madrid i Navarra.
Al Vallès Occidental, Caprabo dóna feina a 411 persones. D'aquestes, 123 treballen als supermercats Caprabo de Sant Cugat.
Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.
Avís important
Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims
Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors
No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal
Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.
Foto
Els productes frescos de consum diari guanyen un 20% d'espai als establiments
OPINA
Identifica't per comentar aquesta notícia.
Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.
Avís important
Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims
Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors
No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal
Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.