El professor de Màrqueting d'Esade, Salva López, analitzarà el cas del màrqueting dels gintònics aquest dijous, a les set del vespre, a la seu de l'escola de negocis a Sant Cugat. La xerrada tractarà com s'ha fet renéixer un producte que estava passat de moda i tancat en un nínxol de mercat reduït.
El cas del gintònic és un exemple de màrqueting que aborda tots els punts claus de la disciplina: experiència de consumidor, ritual, disseny de producte, màrqueting sensorial i personalització extrema. Acabada la xerrada, els participants podran gaudir d'un tast de gintònics.
Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.
Avís important
Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims
Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors
No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal
Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.
OPINA
Identifica't per comentar aquesta notícia.
Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.
Avís important
Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims
Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors
No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal
Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.