Arrenca Alimentaria 2016 amb presència de set empreses de Sant Cugat


  • Comparteix:

El saló arrenca aquest dilluns / Foto: ACN

El saló arrenca aquest dilluns / Foto: ACN

El saló internacional de l'alimentació i begudes Alimentaria arrenca aquest dilluns al recinte Gran Via de Barcelona amb gairebé 4.000 expositors, entre els quals hi ha set provinents de Sant Cugat. Són African Tastes, Bureau Veritas, Cartobol, Divinos y Divinas, David McClellan Alaska Seafood, Snack Saludable i Kantar Worldpanel. És la 21a edició d'aquest saló biennal, l'última de les quals va aplegar més de 140.000 visitants.



Les companyies hi participen amb l'objectiu de promocionar la seva marca, establir vincles amb altres empreses i buscar nous clients. És el cas de Casual Fruit, que proposa un aperitiu a base de fruita liofilitzada. Ho ha explicat el seu cofundador, David Ferreres.

David Ferreres

L'esforç que s'ha de fer en màrqueting per crear marca és enorme. En lloc de batallar per fer la nostra marca, oferim una solució tècnica a altres marques.


Un altre aperitiu amb segell santcugatenc és Kubdu, comercialitzat per African Tastes, que proposa una recepta sud-africana de carn seca. Simón Fuster és el fundador d'aquesta iniciativa.

Simón Fuster

Anem a Alimentaria perquè som una empresa nova, tenim un producte nou i som desconeguts. Anem a donar-nos a conèixer.


A banda del menjar, la del vi és una de les indústries amb més presència a Alimentaria i se li dedica gairebé un dels pavellons de la fira. Divinos & Divinas es dedica a la importació de vins llatinoamericans, segons la seva directora, Karin Lundberg.

Karin Lundberg

Crec que és interessant que ens coneguin des del món de la gastronomia i l'hosteleria. Alimentaria potser ens pot ajudar a fer aquesta passa.


Entre els visitants, Alimentria té cada any la presència de companyies importadores, distribuïdores i de catering. Però no tot passa directament pel paladar. Cartobol, afincada a Can Calopa, ofereix solucions per facilitar el trasllat i la comercialització de líquids, com vins i olis. Luis Ginjaume és el gerent d'aquesta empresa.

Luis Ginjaume

És un gran aparador on podem rebre els nostres clients, on podem comunicar i respondre inquietuds.


En l'entramat del saló, també hi troba lloc Kantar Worldpanel, una consultora d'investigació de mercats que aprofitarà la trobada per presentar un llibre sobre l'impuls de la marca per augmentar les vendes. Ho ha explicat el director del departament de consultoria, César Valencoso.

César Valencoso

Pensem que és un fòrum on estan reunits una quantitat molt gran dels nostres clients. És un bon lloc per explicar i per difondre el llibre.


Alimentaria celebra 40 anys en aquesta edició.



  • Comparteix:

OPINA

Identifica't per comentar aquesta notícia.

Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.

Avís important

Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims

Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors

No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal

Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.