Pimec ofereix un curs gratuït per millorar l'atenció al client


  • Comparteix:

El curs és gratuït, però les places són limitades / Foto: Pimec

El curs és gratuït, però les places són limitades / Foto: Pimec

Pimec Vallès Occidental comença un curs sobre atenció al client dijous de la setmana que ve a la seva seu. La formació, de 30 hores, s'impartirà els dimarts i els dijous de dos quarts de tres a set de la tarda fins el 23 de febrer. El programa treballarà aspectes com el procés comunicatius, l'expressió verbal, l'atenció al públic o el comportament post-compra, entre altres qüestions. El curs és gratuït, però les places són limitades. Els interessats poden inscriure's en aquest enllaç.




  • Comparteix:

OPINA

Identifica't per comentar aquesta notícia.

Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.

Avís important

Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims

Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors

No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal

Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.