La 9a Jornada d'Emprenedoria tractarÓ el neuromÓrqueting i les xarxes socials com a estratŔgia de venda


  • Comparteix:

Cartell de la iniciativa

Cartell de la iniciativa

El neuromÓrqueting i les xarxes socials com a estratŔgia de venda seran el fil conductor de la 9a Jornada d'Emprenedoria que se celebrarÓ el 26 d'octubre al Teatre-Auditori. La conferŔncia 'Ven a la ment i no a la gent', a cÓrrec de l'expert en neuromÓrqueting i programaciˇ neurolingŘÝstica Alejandro Hernßndez, serÓ l'encarregada de donar el tret de sortida a la iniciativa que comenšarÓ a les nou del matÝ amb els parlaments del president de la Cambra de Terrassa, MariÓ GalÝ, i l'alcaldessa, MercŔ Conesa, impulsors de l'acte. Les inscripcons es poden fer de forma gratu´ta al web de la jornada.

A la jornada tambÚ hi haurÓ ponŔncies especialitzades de perfil empresarial con la del director de marketing i operacions de venda de Ricoh Espanya, Xavier Moreno, o la del director d'empreses tecnol˛giques i inversors de CaixaBank, Carlos Trenchs, que impartirÓ una ponŔncia sobre els 'Reptes en el creixement d'empreses tecnol˛giques i innovadores'.

La tinent d'alcalde de Promociˇ Econ˛mica, Joana Barbany, explica que un dels temes tractats en aquesta ediciˇ serÓ la importÓncia dels 'influencers ' i els 'youtubers'.

Joana Barbany

Pretenem crear un lloc on es generin relacions i els empresaris i emprenedors es puguin trobar. A banda del neuromÓrqueting hi haurÓ una part dedicada als 'influencers' i 'youtubers'.

El centre de fabricaciˇ digital FabLabSantCugat i la comunitat de professionals creatius Creator Street protagonitzaran una sessiˇ dedicada a la propera generaciˇ d'emprenedors amb la projecciˇ d'un vÝdeo sobre l'experiŔncia desenvolupada enguany del MakerChallenge Sant Cugat, un concurs innovador dirigit a joves que promou l'emprenedoria i la fabricaciˇ digital.

La jornada es tancarÓ amb un panell empresarial dissenyat per afavorir una reflexiˇ i un debat sobre la importÓncia dels influencers i els youtubers per a les marques.

La Cambra de Terrassa i l'Ajuntament de Sant Cugat impulsen aquesta iniciativa que es desenvoluparÓ en el marc del BeBusiness, una plataforma amb diferents actors del municipi, per desenvolupar activitats orientades a la promociˇ i el foment de l'emprenedoria.

Activitats complementÓries

En el context del BeBusiness, Sant Cugat Empresarial organitza una nova ediciˇ de Converses, la tert˙lia colĚloqui i Sopar Anual de Sant Cugat Empresarial, el 26 d'octubre a les set del vespre a l'Hotel Sant Cugat. En aquest mateix sentit, el 27 d'octubre al matÝ, representants de diferents empreses de Barcelona i Sant Cugat obriran les oficines per a una gira exclusiva per compartir la seva visiˇ, coneixement i cultura corporativa amb els participants.





Comenta-ho a Facebook

OPINA

Identifica't per comentar aquesta notÝcia.

Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.

AvÝs important

Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims

Cugat.cat no es fa responsable de l'opiniˇ expressada pels lectors

No es permet cap comentari insultant, ofensiu o ilĚlegal

Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancelĚlar el dret de publicaciˇ als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.

Aconsegueix els vÝdeos de Cugat TV en DVD

Mira el catÓleg de la Botiga de cugat.cat