Joan Ruiz
Estem convençuts que el conjunt de l'oferta comercial dels municipis conforma l'espai més gran de compra. La unió de tots els petits comerços és sens dubte la major superfície comercial. A més, fan ciutat.
La Cambra de Terrassa vol potenciar, a més, la idea de 'compra lúdica' ja que, segons assenyalen, comprar a les botigues del nucli urbà serveix alhora per passejar per la ciutat i gaudir de l'entorn.
Des del consistori, el tinent d'alcalde de Promoció Econòmica, Jordi Joly, ha agraït la feina feta per la Cambra i ha recordat que la vianantització del centre contribueix a afavorir el dinamisme del comerç local. Joly ha apostat per potenciar el comerç urbà davant la forta competència de les grans superfícies.
Jordi Joly
Hi ha certa descompensació entre la gran superfície i el petit i mitjà comerç. Aquest és el que fa ciutat, i això és el que busquem en una ciutat com Sant Cugat, que en el passat corria el risc de convertir-se en una ciutat dormitori.
A la demarcació de Terrassa, el comerç i els serveis representen un 22% de l'activitat econòmica i generen el 13% dels llocs de treball.
OPINA
Identifica't per comentar aquesta notícia.
Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.
Avís important
Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims
Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors
No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal
Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.