Aquesta primera sessió ha anat a càrrec de dos tècnics de consum de l'organisme supramunicipal, Santiago Vicente i Fernando Martínez, i ha estat valorada molt positivament pel president de la federació de comerç local, Josep Lluís Galvany.
Josep Lluís Galvany
Va estar molt bé, va haver una bona representació i hem quedat molt contents tant nosaltres com els que van fer la xerrada. Es tractava de les garanties dels articles, és a dir, informar del que dura una garantia, com s'ha de donar,...
La propera xerrada, titulada 'Requisits mínims que ha d'oferir el comerç', es farà el dilluns 22 de maig, amb l'objectiu de donar a conèixer als comerciants de la ciutat quines són les fórmules per donar un servei més eficaç.
D'altra banda, el 16 de maig la federació de comerç local presentarà la nova imatge de marca del comerç de Sant Cugat. Sota el lema 'Proximitat', la campanya vol ser una plataforma conjunta que estigui lligada als projectes i accions comercials de la mateixa federació. Els seus responsables pretenen llançar una imatge innovadora, dinàmica i fresca, que vol atacar el mal moment que viu el comerç minorista, segons els principals indicadors. Un estudi de la Diputació de Barcelona i la Cambra de Comerç del 2005 mostra una caiguda del 2,5% del comerç minorista i un augment d'un 3,4% de les grans superfícies respecte a l'any anterior.
OPINA
Identifica't per comentar aquesta notícia.
Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.
Avís important
Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims
Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors
No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal
Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.