Philip Kotler defensa la creativitat i la innovació com a claus per l'èxit d'una empresa


  • Comparteix:

L'expert en màrqueting ha participat aquest divendres al fòrum empresarial Santcugatribuna

L'expert en màrqueting ha participat aquest divendres al fòrum empresarial Santcugatribuna

Les bones idees i la innovació són la clau per la supervivència i l'èxit de les empreses. Així ho ha afirmat l'expert nord-americà en marquèting, Philip Kotler, en el marc del fòrum empresarial Santcugatribuna. Davant uns 350 empresaris, Kotler ha subratllat la importància d'arriscar i buscar noves idees entre els treballadors i els clients de les companyies.

Innovar o morir. Així de taxatiu s'ha mostrat el professor del Kellog Graduate School of Managment dels Estats Units, Philip Kotler. I és que l'expert en màrqueting ho té clar: avui en dia les empreses han de trencar amb la cultura burocràtica i han d'arriscar-se i buscar noves vies de relació amb els clients que satisfacin les seves necessitats.

Philip Kotler

Cada companyia necessita el seu repte. Heu trobat les dues idees del milió de dòlars del futur? Si no teniu idees, la companyia morirà. Innovar o morir


En aquest sentit, Kotler ha remarcat que, lluny de reduir les despeses en màrqueting, les empreses han d'apostar per aquesta via i obrir aquest àmbit més enllà de l'estricta junta directiva.

Per a l'expert nord-americà, cal apostar per contractar treballadors creatius, tenir en compte les idees dels empleats de la companyia i, sobretot, recollir les aportacions que puguin fer els clients i usuaris dels productes.

Philip Kotler

Sempre dic a les empreses que encoratjin als treballadors a donar noves idees perquè segur que alguna servirà.


Com a exemples d'empreses que s'arrisquen i innoven, Philip Kotler ha destacat a Bill Gates, les aerolínies de baix cost o Ikea. També ha subratllat la importància de buscar idees o productes laterals com les barretes de cereals de Kellog's o l'escola de direcció d'empreses que va començar a oferir cursos en un vagó de tren, després de comprovar que era el mitjà de transport que utilitzen molts executius en els seus viatges.

La propera edició del Santcugatribuna es celebrarà a primers de l'any vinent i comptarà amb la ponència del president del Banc Sabadell-Atlàntico, Josep Oliu.



  • Comparteix:

OPINA

Identifica't per comentar aquesta notícia.

Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.

Avís important

Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims

Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors

No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal

Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.