L'empresa santcugatenca Europastry llança un nou producte per competir amb el tradicional 'donut' de Panrico en el segment de la pastisseria industrial. La companyia, propietària de la marca Fripan, és la tercera empresa europea del sector en volum de facturació.
'Dots' és la nova línea de productes que llança Europastry per competir amb els 'Donuts' de Panrico. Per ara, les dues empreses ja s'enfronten als tribunals per poder utilitzar la paraula 'doughnuts' als nous productes.
La multinacional instal·lada a Sant Cugat, propietat de la família Gallés, és una de les capdavanteres al mercat europeu i ara inicia una nova etapa amb l'entrada al mercat nordamericà després de la participació a la fira alimentària Fispal. Les previsions de la companyia passen per facturar un 12% més que en l'exercici 2006.
Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.
Avís important
Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims
Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors
No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal
Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.
OPINA
Identifica't per comentar aquesta notícia.
Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.
Avís important
Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims
Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors
No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal
Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.