Banc Sabadell, amb seu a Sant Cugat, se situa per sisè any consecutiu líder en qualitat de servei segons un estudi del Banc d'Espanya. Els resultats de l'estudi s'han obtingut en base al nombre de reclamacions que els clients de les entitats bancàries han fet al Banc d'Espanya.
Banc Sabadell és l'entitat bancària amb un nombre menor de reclamacions presentades al Banc d'Espanya per volum de negoci. La qualitat de servei amb la qual s'ha valorat aquest banc, analitza les matèries que són objecte de reclamació com són els dipòsits, les inversions creditícies o les targetes de crèdit. Pel que fa als dos primers objectes, Banc Sabadell es troba en primera posició en el rànquing mentre que en targetes es troba en segona posició.
En aquest estudi sobre la qualitat del servei, el Banc d'Espanya situa el BBVA i el Banco Popular Español en segona i tercera posició respectivament.
Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.
Avís important
Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims
Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors
No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal
Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.
OPINA
Identifica't per comentar aquesta notícia.
Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.
Avís important
Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims
Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors
No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal
Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.