Esade-Creapolis recomana apostar per nous canals de comunicació en matèria màrqueting per afrontar la crisi. En una entrevista al Laboratori d'Idees organitzat per Cugat amb motiu del Sant Cugat Actiu, el director de marqueting del centre de negocis, Javier Tenor, remarca que les noves tecnologies permeten a les empreses accedir a sectors de públic concrets.
Segons Tenor, les companyies han de tenir en compte el màrquèting 2.0 per arribar als segments de mercat que poden estar més interessats en els seus productes i serveis. L'especialista en aquesta matèria ha posat diversos exemples durant l'entrevista a Cugat.cat.
Javier Tenor
Les empreses poden aprofitar el màrqueting 2.0 per aconseguir arribar a públics més concrets.
Tenor ha augurat que, superada la crisi, les empreses tindran més en compte els mitjans per aconseguir els seus objectius i, al mateix temps, mantenir un compromís social i mediambiental.
Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.
Avís important
Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims
Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors
No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal
Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.
OPINA
Identifica't per comentar aquesta notícia.
Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.
Avís important
Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims
Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors
No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal
Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.