L'Ajuntament centralitza els serveis a empreses i emprenedors amb l'Oficina d'Atenció a l'Empresa


  • Comparteix:

Sant Cugat ja compta amb una Oficina d'Atenció a l'Empresa, un nou organisme municipal que agilitzarà els tràmits administratius i oferirà més suport a les empreses de la ciutat. Amb seu a l'Ajuntament, l'Oficina es vol convertir en una 'finestreta única' que coordini tots els serveis que el municipi ofereix al teixit empresarial.

Amb la voluntat d'apropar els serveis i convertir l'Ajuntament en una 'administració amiga' de les empreses, la nova Oficina d'Atenció a l'Empresa es proposa simplificar els tràmits i els deures administratius de les empreses unificant l'atenció i agilitzant la tramitació d'expedients.

Durant la inauguració del nou servei aquest dijous, l'alcalde ha explicat que el seu objectiu és eliminar els entrebancs que massa sovint l'administració suposa per a les empreses.

Lluís Recoder

Crear una empresa no és fàcil, i si en el seu esforç l'emprenedor s'ha de barallar amb l'administració, no anem bé.




En el mateix sentit s'ha expressat el tinent d'alcalde d'Economia, Jordi Joly.

Jordi Joly

No podem seguir demanant competitivitat a les empreses des de la relaxació administrativa.








La nova Oficina d'Atenció a l'Empresa ja ha entrat en funcionament des de la seva seu a l'Ajuntament, situada al costat de l'Oficina d'Atenció Ciutadana.



  • Comparteix:

OPINA

Identifica't per comentar aquesta notícia.

Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.

Avís important

Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims

Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors

No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal

Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.