Banc Sabadell estrena un canal digital perquè els clients opinin sobre l'entitat


  • Comparteix:

Banc Sabadell aposta per les xarxes socials com a punt de connexió amb els clients

Banc Sabadell aposta per les xarxes socials com a punt de connexió amb els clients

Banc Sabadell, amb seu a Sant Cugat, ha estrenat aquest dijous un nou canal perquè els seus clients opinin sobre els productes i serveis que ofereix l'entitat. Aquesta iniciativa, que és accessible des dels seus webs corporatius, també permet als usuaris formular idees i propostes per millorar Banc Sabadell. El nou canal pertany al projecte 'BSIdea', una plataforma perquè clients i treballadors comparteixin opinions sobre l'entitat financera.

A través d'una xarxa social, els clients de Banc Sabadell poden fer arribar les seves propostes, crítiques i opinions sobre l'entitat mitjançant comentaris per internet. Des de la posada en marxa del nou canal, que va tenir lloc fa unes setmanes, Banc Sabadell ja ha rebut més de 50 idees i gairebé 600 votacions. L'entitat ja ha posat en marxa alguns dels suggeriments dels clients, com per exemple l'increment del termini de caducitat dels moviments consultables a través del canal de banca a distància per internet.


  • Comparteix:

OPINA

Identifica't per comentar aquesta notícia.

Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.

Avís important

Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims

Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors

No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal

Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.