Boehringer Ingelheim impulsa les xarxes socials entre els seus treballadors


  • Comparteix:

Planta de Boehringer Ingelheim a la ciutat

Planta de Boehringer Ingelheim a la ciutat

Boehringer Ingelheim, amb seu a Sant Cugat, ha fet un curs de xarxes socials als seus treballadors per formar-los en aquesta nova plataforma. Posicionar la companyia a 'l'imaginari real del públic' i rebre el 'feedback' dels consumidors són els principals reptes que la farmacèutica es proposa en aquest nou camp, segons explica la nova directora general de la filial espanyola i portuguesa Buy vip i organitzadora del curs, Koro Castellano.

El taller ha comptat amb un primer curs teòric sobre les xarxes socials i la seva implantació en el sector sanitari. La segona part de la iniciativa s'ha centrat en l'anàlisi de casos pràctics per grups.

Sant Cugat compta amb la seu de l'empresa i amb un dels centres estratègics de producció internacional. En aquesta planta, es fabriquen fàrmacs per a més d'un centenar de països.



  • Comparteix:

OPINA

Identifica't per comentar aquesta notícia.

Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.

Avís important

Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims

Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors

No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal

Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.