Boehringer Ingelheim, amb seu a Sant Cugat, ha fet un curs de xarxes socials als seus treballadors per formar-los en aquesta nova plataforma. Posicionar la companyia a 'l'imaginari real del públic' i rebre el 'feedback' dels consumidors són els principals reptes que la farmacèutica es proposa en aquest nou camp, segons explica la nova directora general de la filial espanyola i portuguesa Buy vip i organitzadora del curs, Koro Castellano.
El taller ha comptat amb un primer curs teòric sobre les xarxes socials i la seva implantació en el sector sanitari. La segona part de la iniciativa s'ha centrat en l'anàlisi de casos pràctics per grups.
Sant Cugat compta amb la seu de l'empresa i amb un dels centres estratègics de producció internacional. En aquesta planta, es fabriquen fàrmacs per a més d'un centenar de països.
Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.
Avís important
Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims
Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors
No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal
Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.
OPINA
Identifica't per comentar aquesta notícia.
Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.
Avís important
Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims
Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors
No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal
Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.