EsadeCreapolis organitza un taller de caçadors de tendències
Comparteix:
el 8/jun/12 Judith Cañamares / Marc Sala EconomiaPDF
El 'coolhunting' és l'estudi de les actituds i comportaments futurs dels consumidors i està en alça en les empreses. Segons el taller 'Coolhunting aplicat a la innovació', que ha acollit aquest divendres EsadeCreapolis, les empreses que reaccionin als resultats d'aquestes investigacions d'una manera creativa són les millors preparades per sortir de la crisi. L'activitat l'ha dut a terme la fundadora i directora de Sodabites, Mònica Carbonell.
Sodabites és un observatori de tendències per a la innovació de marca. Des d'aquest punt de partida analitza el mercat internacional i l'online per avançar-se als gustos del consumidor. És el que s'anomena 'coolhunting' i que cada vegada més empreses apliquen als seus processos interns.
La fundadora i directora de Sodabites, Mònica Carbonell, ha estat la ponent d'aquest taller que ha acollit EsadeCreapolis i ha explicat a Cugat.cat en què consisteix exactament el 'coolhunting'.
Mònica Carbonell
'Coolhunting' vol dir detecció d'actituds i de comportaments del consumidor al mercat d'una manera anticipada per preveure aquests moviments i incorporar-los al procés d'innovació de les empreses.
Carbonell també ha analitzat l'estat del mercat avui dia i ha destacat que el consumidor ha passat d'una actitud passiva a un estat actiu en què vol crear, compartir i, a més, està fent canviar la manera de fer de l'empresa.
Precisament, les empreses que estan reaccionant d'una manera creativa són, segons Carbonell, les que sortiran endavant d'aquesta crisi.
Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.
Avís important
Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims
Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors
No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal
Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.
OPINA
Identifica't per comentar aquesta notícia.
Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.
Avís important
Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims
Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors
No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal
Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.