El grup Catalana Occident, amb seu a Sant Cugat, crea un nou servei d'atenció al client. La companyia ha constituït una agrupació anomenada Catalana Occident Contact Center, amb l'objectiu d'estar disponible les 24 hores del dia i tots els dies de l'any.
La nova societat, que neix amb un pressupost de 300.000 euros, contactarà i atendrà tots els clients per vies telemàtiques. A més de la línia d'atenció general, hi haurà números específics per atendre els dubtes i incidents dels sectors de l'automòbil, la llar i la salut.
Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.
Avís important
Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims
Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors
No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal
Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.
OPINA
Identifica't per comentar aquesta notícia.
Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.
Avís important
Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims
Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors
No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal
Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.