L'estratègia que ha seguit la companyia es basa, sobretot, en la promoció dels seus valors de marca que són tradició i modernitat, l'origen barceloní de la marca, l'etiquetatge en català i la interacció amb els consumidors. Això, combinat amb tècniques avançades de màrqueting i l'organització i participació de la marca en esdeveniments culturals expliquen el seu ràpid creixement.
Albert Castellón ha assegurat que l'aposta pels valors de la marca és indissociable a la trajectòria de la companyia i els ha permès fer-se un espai dins un sector molt competitiu.
Albert Castellón
La nostra aposta pels valors és total. Les marques que no tenen valors, que no expliquen una història, necessiten molts milions per crear-se.
Castellón ha posat de manifest la necessitat que les empreses que volen créixer i arribar a nous mercats han de saber quin és el punt fort del seu producte i apostar-hi al 100%. Per contra, assegura que les petites i mitjanes empreses que volen imitar les estratègies de les grans companyies ho tindran molt difícil.
OPINA
Identifica't per comentar aquesta notícia.
Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.
Avís important
Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims
Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors
No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal
Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.