Aefol inicia els dinars de 'networking' amb l'objectiu de motivar els joves empresaris


Temes relacionats

Aefol s'acosta al mercat líder mundial en matèria d''e-learning' (17/set/12)

Josep Lozano: 'Una fira és un mitjà únic, extraordinari per vendre i aconseguir nous contactes i clients' (20/jul/11)


  • Comparteix:

Alguns dels assistents a aquest primer dinar de l'any organitzat per Aefol

Alguns dels assistents a aquest primer dinar de l'any organitzat per Aefol

Els dinars entre empresaris organitzats per Aefol han iniciat aquest divendres el segon any de trobades amb la vista posada en els joves emprenedors. Després de la bona acollida de les trobades organitzades el 2012, que van aplegar més de 200 empresaris, la cambra de comerç Hispasia ha estat l'amfitriona d'aquesta primera trobada. La cambra hispano-asiàtica ha destacat que el mercat xinès està en alça però que no cal perdre de vista altres mercats com el sud-americà i l'africà.

Els dinars de 'networking' que organitza Aefol, i que tenen lloc cada primer divendres de mes a la Masia Can Ametller, s'han iniciat aquest divendres subratllant la importància de les trobades entre empresaris amb joves emprenedors i persones sense feina per intercanviar contactes i idees.

El director d'Aefol, Josep Lozano, ha desgranat els objectius d'aquestes trobades que volen potenciar l'intercanvi entre empresaris, joves emprenedors i gent a l'atur.

Josep Lozano

Convidar associacions que expliquin el que fan. Obrir més aquests dinars perquè joves emprenedors coneguin empresaris per fer networking.


La cambra de comerç hispano-asiàtica, Hispasia, ha estat la cambra comercial protagonista que ha destacat que aquestes trobades serveixen per intercanviar idees i aprendre d'altres companys i empresaris, a més d'ampliar contactes. El secretari general d'Hispasia, Josep Sala, ha remarcat que cal parar atenció a mercats emergents com el sud-americà i l'africà, sense oblidar la gran potència xinesa.

Josep Sala

El mercat asiàtic està creixent molt però afortunadament el món és global. El mercat xinès té un gran potencial però no podem obviar altres mercats com el Brasil.


De la seva banda, el tinent d'alcalde d'Economia, Empresa i Ocupació, Carles Brugarolas, ha precisat que aquestes trobades serveixen per fer un encreuament d'informació i de relacions personals que ajuden a que els negocis tirin endavant. Brugarolas també ha explicat que a Sant Cugat s'està 'cuinant un ecosistema' de col·laboració entre empresaris, una via que s'ha d'explorar per sortir d'aquesta crisi econòmica.

Carles Brugarolas

Aquí a Sant Cugat s'està cuinant un ecosistema que cada vegada és més ric en trobades de tot tipus de format. Hi ha cada vegada més empreses que s'adonen que la col·laboració és una de les vies per sortir de la crisi econòmica.


Aquests dinars estan oberts a tothom, tenen un preu de 25 euros per persona i es porten a terme cada primer divendres de mes.



  • Comparteix:

OPINA

Identifica't per comentar aquesta notícia.

Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.

Avís important

Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims

Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors

No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal

Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.