El director d'estratègia de Gamygame, Nacho Barrau, ha explicat a Cugat.cat com la gamificació és un mètode igual d'eficaç per als empleats com per als seus clients.
Nacho Barrau
La gamificació consisteix a utilitzar dinàmiques de joc en l'àmbit empresarial i està destinada tant als empleats com als clients.
Barrau ha destacat que la gamificació funciona com un estudi de mercat del funcionament de les empreses, des d'un punt de vista extern i intern. La informació obtinguda permet una millor comprensió per part de l'empresa dels seus empleats i clients.
Nacho Barrau
Allò que més està agradant a les marques és la quantitat d'informació que reben sobre els seus clients i empleats, que els permet entendre'ls millor.
Un dels factors clau de Gamygame consisteix a reconvertir aplicacions que, segons Barrau, poden resultar 'avorrides' i augmentar la freqüència d'ús entre els usuaris. Alguns estudis han previst que la gamificació tindrà un volum de negoci de 2.800 milions de dòlars el 2016.
OPINA
Identifica't per comentar aquesta notícia.
Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.
Avís important
Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims
Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors
No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal
Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.