L'alcaldessa, Mercè Conesa, ha explicat a Cugat.cat que l'objectiu és promocionar a través d'aquests centres l'oferta de Sant Cugat.
Mercè Conesa
La nostra idea és, a través d'aquests centres de promoció, situar Sant Cugat com un eix turístic diferent, amb una identitat pròpia, que ha de portar beneficis econòmics a la ciutat.
La intenció es poder donar a conèixer l'oferta turística i cultural de Sant Cugat a Alemanya, França, el Regne Unit, Àsia, Rússia, el Brasil, els Estats Units, Portugal i Israel.
La visita, organitzada per la Diputació de Barcelona per presentar les novetats de la demarcació, coincidit el Saló Internacional de Turisme de Catalunya.
OPINA
Identifica't per comentar aquesta notícia.
Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.
Avís important
Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims
Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors
No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal
Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.