Actualitat
Notícies
Esport Municipal
El president de la Federació Catalana de Rugbi, Ignasi Planas, considera que la regidoria d'Esports no sap interpretar el conveni signat entre l'Ajuntament i la Generalitat. Planas ratifica les paraules de la secretària general de l'Esport, Anna Pruna, on afirmava que si hi ha Centre de Tecnificació de Rugbi, hi haurà camp.
Continua la polèmica sobre la Ciutat Esportiva de la Guinardera i més concretament sobre la construcció del camp de rugbi. En la seva visita al plató de Cugat tv, la secretària general de l'Esport, Anna Pruna, va confirmar que si el Centre de Tecnificació de Rugbi no s'ubica a Sant Cugat, no hi haurà camp. El president de la Federació Catalana de Rugbi, Ignasi Planas, ha ratificat aquestes paraules de Pruna i afirma que l'arribada del Centre de Tecnificació a Sant Cugat forma part del conveni signat entre l'Ajuntament i la Generalitat.
joan garcia
Noticia difosa el 10/des/09
Imprimir |
Versió PDF |
Enviar
| Versió PDA | 3481 lectures
Tweet
|
Puntua aquesta informació :
L'equip infantil i benjamí de rítmica del Club Muntanyenc Sant Cugat ha quedat campió de la primera fase de la Copa Catalana disputada a Blanes. La gimnasta infantil Clàudia Vila ha quedat tercera a la fase final individual d'aquesta competició.
|
Portades dels últims 7 dies: |
Altres serveis a internet
Comentar aquesta notícia