Correus anuncia que les deficiències en el servei postal a Sant Cugat ja s'han solucionat


  • Comparteix:

El director de l'ens públic a Catalunya s'ha reunit amb l'alcalde per explicar-li les causes del mal funcionament de les últimes setmanes

El director de l'ens públic a Catalunya s'ha reunit amb l'alcalde per explicar-li les causes del mal funcionament de les últimes setmanes

Correus assegura que les deficiències que s'han produït en les últimes setmanes en el servei postal a Sant Cugat ja han estat totalment solucionades. Això és el que li ha comunicat el director de l'ens estatal a Catalunya a l'alcalde, en el transcurs d'una reunió en què el responsable de Correus ha atribuït els problemes del servei a una manca puntual de personal a la nostra ciutat.

Després que l'alcalde, Lluís Recoder, li enviés una carta al director de Correus a Catalunya on li traslladava les queixes d'alguns veïns de la ciutat sobre les deficiències en el servei postal, el responsable territorial de l'ens públic estatal s'ha reunit amb l'alcalde per explicar-li les causes del problema.

Jesús Flores ha atribuït les deficiències a un problema 'puntual' de manca de personal, provocat per un concurs de trasllat que ha provocat nombroses baixes a la plantilla santcugatenca. Segons ha explicat l'alcalde, el director de Correus a Catalunya ha confirmat que aquests problemes ja s'han solucionat.

Lluís Recoder

Em va explicar que en aquest moment l'anomalia ja estava resolta i que els problemes dels quals es queixaven els veïns i l'Ajuntament no es tornaran a produir.


El responsable territorial de Correus, a més, ha demanat a Recoder la seva col·laboració per mantenir-lo alerta dels problemes en el servei que puguin sorgir en el futur. En aquest sentit, l'alcalde ha dit que l'Ajuntament es compromet, com ha fet sempre, a col·laborar en tot allò que estigui a les seves mans per fer que el servei postal al municipi funcioni correctament.

Lluís Recoder

Com a Ajuntament, continuarem insistint en que tenen l'obligació de prestar un servei en condicions, com hem fet sempre. I si no ens responen a Correus de Catalunya, ens dirigirem a Madrid com ja hem fet anteriorment.


Recoder ha volgut deixar clar, també, que el servei postal no és una competència municipal, tot i que l'equip de govern es compromet a vetllar perquè la seva qualitat sigui la màxima en tot moment.



  • Comparteix:

OPINA

Identifica't per comentar aquesta notícia.

Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.

Avís important

Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims

Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors

No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal

Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.