Applus+ certifica la qualitat de l'atenció ciutadana de l'Ajuntament


  • Comparteix:

L'empresa Applus+ certifica per tercer any 'l'excel·lent qualitat' dels serveis d'atenció ciutadana de l'Ajuntament. A més, el consistori ha obtingut també la ceritificació ISO per la gestió municipal de l'atenció ciutadana a l'Oficina Municipal d'Informació sobre el consum.

L'Ajuntament ha superat amb èxit la tercera revisió anual de la certificació ISO que atorga l'empresa Applus+ i que reconeix la qualitat dels serveis d'atenció ciutadana. Aquesta certificació, que té una validesa de tres anys, és una referència internacional per als requisits de qualitat i defineix el model de gestió que cal aplicar per satisfer les necessitats i expectatives dels usuaris.

La regidora de Comunicació, Marta Subirà, s'ha mostrat molt satisfeta per aquesta certificació.

Marta Subirà

Estem satisfets que un any més passem aquest examen anual dels serveis d'atenció ciutadana de l'Ajuntament.


Els serveis municipals inclosos dins la certificació d'Applus+ inclouen la gestió municipal de l'atenció ciutadana i la tramitació de les gestions tributàries municipals. També avaluen la gestió de la formació ocupacional al Servei d'Ocupació Municipal (SOM) i la gestió de l'atenció ciutadana a l'Oficina Municipal d'Informació sobre el Consum.






  • Comparteix:

OPINA

Identifica't per comentar aquesta notícia.

Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.

Avís important

Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims

Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors

No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal

Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.