L'alcalde, Lluís Recoder, explica l'objectiu de l'ampliació del conveni.
Lluís Recoder
Totes les persones que s'adressin a l'OMIC, per reclamacions de consum, fins ara comptaven amb un advocat i a partir d'ara, dos.
L'acord preveu mantenir l'actual lletrat, que exerceix d'assessor als consumidors els divendres de dotze a dues de la tarda, i ampliar el servei amb un segon advocat, que exercirà de coordinador amb els tècnics de l'OMIC.
Escoltem la presidenta del Col·legi d'Advocats de Terrassa, Maria Vidal.
Maria Vidal
L'ampliació del conveni significa la garantia que l'assessorament jurídic i professional sigui més ampli i competent.
El consistori i el Col·legi d'Advocats de Terrassa col·laboren des de fa cinc anys. El nou conveni té validesa fins el 31 de desembre i és prorrogable anualment.
L'Oficina Municipal d'Informació al Consumidor va atendre més de 3.000 reclamacions l'any passat. Més de la meitat de casos són queixes pels serveis de companyies de subministrament.
OPINA
Identifica't per comentar aquesta notícia.
Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.
Avís important
Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims
Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors
No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal
Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.