Recasens ha explicat que un dels objectius és intentar buscar aliances per tal de coordinar línies entre municipis veïns o bé sumar forces a l'hora de pressionar administracions superiors:
Joan Recasens
Hi ha molts temes per posar damunt la taula: des de com fer arribar les subvencions que no arriben fins a coordinar línies entre poblacions.
L'AMTU es va constituir ara fa dos anys a Granollers per defensar els interessos de les ciutats que tenen transport públic urbà. Aquests municipis pretenen millorar el servei i coordinar-se amb la resta d'administracions i operadors amb responsabilitat en el camp del transport públic. Entre d'altres ciutats de la primera corona de la Regió Metropolitana hi són presents Sabadell, Terrassa, Rubí, Mataró, Manresa o Vilanova i la Geltrú, entre d'altres.
Recasens ha volgut, però, deixar clar que no es tracta d'un contrapoder a l'Autoritat del Transport Metropolità:
Joan Recasens
La voluntat de l'ATM i la integració tarifària és combinar transport entre poblacions amb un mateix bitllet.
Les poblacions agrupades a l'AMTU apleguen conjuntament uns 900.000 habitants i els seus serveis urbans de transport col·lectiu van arribar l'any 2000 a una xifra de trenta milions de passatgers.
OPINA
Identifica't per comentar aquesta notícia.
Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.
Avís important
Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims
Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors
No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal
Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.