Marta Subirà
Estem treballant perquè es puguin fer els tràmits de l'OAC per Internet i perquè l'OAC realitzi els tràmits d'altres administracions que no són estrictament municipals.
Actualment, l'OAC fa una trentena de gestions més que en els seus inicis.
Des que es va posar en marxa, ara fa un any, s'han realitzat un total de 68.400 atencions presencials i més de 100.000 atencions a través del servei telefònic 010.
Unes xifres que valora molt positivament la regidora Marta Subirà, que destaca sobretot la reducció del temps d'espera de 14 a 9 minuts.
Marta Subirà
Valorem de forma positiva el primer any de funcionament, tant per l'evolució dels tràmits com per la reducció del temps d'espera.
Tot i que, es va ampliar l'horari a les tardes, els 75% dels ciutadans continuen acudint a l'OAC durant el matí.
L'Oficina d'Atenció al Ciutadà, que va obtenir la certificació de qualitat ISO 9000, compta amb 14 gestors i 7 operadores del servei 010.
OPINA
Identifica't per comentar aquesta notícia.
Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.
Avís important
Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims
Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors
No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal
Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.