Recoder creu que la construcció només d'alguns trams del Quart Cinturó no servirà per descongestionar la B-30


  • Comparteix:

Recoder creu que és una infraestructura 'vital'.

Recoder creu que és una infraestructura 'vital'.

L'alcalde de Sant Cugat ha reiterat la importància del Quart Cinturó per poder descongestionar l'autopista AP-7 i també la B-30, però considera que aquest projecte no resoldrà el problema si només se'n fan alguns trams. Lluís Recoder respon així a les declaracions fetes pel conseller de Política Territorial i Obres Públiques, Joaquim Nadal, que ha assegurat que el govern català recolzarà la represa del Quart Cinturó en el seu primer tram, entre Abrera i Terrassa, en compliment d'un acord de govern.

Després d'haver qüestionat en reiterades ocasions el projecte del Quart Cinturó, el conseller de Política Territorial i Obres Públiques ha afirmat ara que es recolzarà el Quart Cinturó, en el seu primer tram que ha d'unir Abrera i Terrassa. Joaquim Nadal ha assegurat que aquest recolzament s'emmarca dins l'acord de govern signat entre PSC, ERC i IVC, i ha afegit que aquesta via podrà arribar fins a Sabadell però que caldrà estudiar en canvi, la necessitat que arribi fins a Granollers.

Davant d'aquestes declaracions, l'alcalde de Sant Cugat ha reiterat la necessitat de tirar endavant amb el projecte del Quart Cinturó, ja que segons assegura, cal fer una via que permeti descongestionar l'autopista AP-7 i el seu lateral, la B-30.

Lluís Recoder

Jo i altres alcaldes ja hem dit que el Quart Cinturó és necessari per descongestionar l'AP-7 i la B-30, que estan permanentment col·lapsades.


Lluís Recoder ha mostrat però la seva preocupació per la possibilitat que aquest projecte es tiri només endavant en alguns trams, perquè segons diu, això no resol el problema. Per a l'alcalde, cal potenciar les infrastructures ferroviàries però també resoldre la congestió actual del trànsit rodat.

Lluís Recoder

Si es fan trams no li veig el sentit des de Sant Cugat, perquè no resol el problema de col·lapse de la B-30, cal una solució total.


I és que l'aposta de l'actual govern català passa per desenvolupar la construcció d'un segon cinturó ferroviari que permeti potenciar l'ús del transport públic, així com per revisar i millorar l'actual xarxa de carreteres intercomarcals, abans de crear noves vies.



  • Comparteix:

OPINA

Identifica't per comentar aquesta notícia.

Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.

Avís important

Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims

Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors

No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal

Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.