Àssun Reyes
No són massa receptius a les nostres propostes ni a la participació ciutadana ni de grups ecologistes. No veiem massa ganes de rebre opinions.
Àssun Reyes ha recordat que el Pla està encara en fase d'al·legacions, tot i que ha lamentat que el conseller Nadal el presentés públicament el mes de desembre.
De la seva banda, el president de l'Associació per a la Promoció del Transport Públic, Pau Noy, ha fet una valoració crítica del contingut del Pla, que ha qualificat d'insostenible i car. Noy creu que el departament de Política Territorial i Obres Públiques enganya la ciutadania quan diu que el document prioritza el transport ferroviari.
Pau Noy
Es preveu un augment del nombre d'autovies en 1.500 quilòmetres i un desdoblament de carreteres de 1.500 quilòmetres més. Al tren només li dedica 1.500 quilòmetres, concentrats en el TGV.
L'Associació per a la Promoció del Transport Públic ha presentat una proposta al departament de Política Territorial en què qüestionen, entre d'altres coses, la necessitat de desdoblar la línia del Vallès dels FGC construint un túnel que foradaria Collserola. Pau Noy ha explicat que una solució factible seria multiplicar per dos el nombre de trens que circulen cada hora pel tram entre les estacions de Gràcia i el Vallès.
OPINA
Identifica't per comentar aquesta notícia.
Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.
Avís important
Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims
Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors
No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal
Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.