Nou reglament de la Comissió Local de Protecció civil


  • Comparteix:

Una imatge d'arxiu del ple municipal

Una imatge d'arxiu del ple municipal

La Comissió Local de Protecció Civil ha començat a caminar després que el ple municipal hagi aprovat per unanimitat el seu reglament. Entre les principals tasques de la comissió, hi ha la d'impulsar, supervisar i coordinar l'anàlisi, la previsió, la prevenció i la gestió dels riscos del municipi.

El reglament destaca que la comissió emetrà informes previs sobre els plans de protecció civil del municipi que hagin de ser aprovats pel ple municipal. També ho farà amb els informes previs a l'homologació sobre els plans d'autoprotecció d'empreses, centres i entitats incloses en el pla de Protecció Civil de Sant Cugat.

El regidor de Seguretat Ciutadana, Xavier Martorell, ha destacat quines són les funcions de la Comissió Local.

Xavier Martorell

Estem en fase de revisió del pla d'actuació municipal, del pla d'incendis municipal. El reglament preten crear els mecanismes de supervisió i seguiment d'aquests projectes.





El ple ha aprovat el nou reglament aquest dilluns amb els vots a favor de tots els partits polítics.




  • Comparteix:

OPINA

Identifica't per comentar aquesta notícia.

Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.

Avís important

Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims

Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors

No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal

Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.