Joan Calderon
Amb 20.000 euros es poden fer moltes coses. Gastar-se aquests diners amb l'anunci és una broma de mal gust, i és un insult a la intel·ligència.
Segons els ecosocialistes, per veure la magnitud de la despesa que comporta aquest anunci es pot comparar amb la quantitat destinada a ajuts d'urgència social durant el 2009, que va arribar als 17.000 euros. Calderon ha afegit que amb la quantitat destinada a pagar l'anunci al 'Financial Times' es podria haver desenvolupat, per exemple, una política activa d'ocupació. És per això que, per ICV-EUiA, és 'lamentable' que s'hagi destinat aquesta suma de diners a l'anunci enlloc de solucionar els problemes de la ciutat.
L'anunci, publicat dijous passat, acompanyava un article que elogiava les polítiques de promoció econòmica de Sant Cugat en un suplement monogràfic titulat 'Fent negocis a Catalunya'. El text destacava la gestió municipal dels últims set anys, orientada a atraure activitat empresarial.
OPINA
Identifica't per comentar aquesta notícia.
Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.
Avís important
Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims
Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors
No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal
Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.