Davant aquestes xifres, el Síndic, Jaume Clavell, ha reclamat a l'Ajuntament una millora en la resposta a les queixes dels ciutadans com exemple de bona governança.
Jaume Clavell
Contestar totes les demandes és símbol de bona governança i administració. Moltes vegades es queden sense resposta o triguen.
Clavell ha demanat a l'equip de govern i als grups que aprovin una moció institucional per incorporar a les resolucions del consistori un text que informi de la possibilitat de traslladar les seves queixes al Síndic abans de presentar un recurs contenciós-administratiu.
Jaume Clavell
Cal incorporar un text per avisar que hi ha l'opció d'anar al Síndic. Donar a conèixer la figura del Síndic.
El Síndic local de Greuges ha presentat aquest dilluns el seu informe anual del 2012 en un ple extraordinari, durant el qual ha fet una crida a la transparència, al dret a una bona administració i a la defensa dels drets socials.
L'alcaldessa, Mercè Conesa, ha lloat la figura del síndic, del qual ha dit 'millora el nivell democràtic' i ajuda a millorar la ciutat. És per això que ha defensat aquesta institució davant les reformes estatals que obren la porta a la seva eliminació.
Els grups municipals també han agraït la feina feta per l'institució local.
OPINA
Identifica't per comentar aquesta notícia.
Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.
Avís important
Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims
Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors
No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal
Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.