Kantar Media i Movistar+ tanquen un acord per mesurar el consum de televisió dels abonats de l'operadora


  • Comparteix:

El logo de l'empresa santcugatenca / Foto: Kantar Media

El logo de l'empresa santcugatenca / Foto: Kantar Media

L'empresa santcugatenca Kantar Media ha firmat un acord amb Movistar+ per dissenyar, implantar i gestionar un servei de medició d'audiència que utilitzarà la tecnologia Return Path Data. Es tracta d'un sistema que mesurarà el consum de televisió dels gairebé quatre milions d'abonats de l'operadora mitjançant el retorn dels descodificadors de Movistar+ i altres dispositius connectats. A més, l'acord també preveu que Movistar+ pugui tenir accés al programari d'anàlisi de Kantar Media, Instar Analytics.

Cugat.cat i les televisions locals adscrites a La Xarxa de Comunicació Local formen part de la graella de la plataforma audiovisual Movistar+ a través del canal La Xarxa Televisions, al dial 159.


  • Comparteix:

OPINA

Identifica't per comentar aquesta notícia.

Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.

Avís important

Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims

Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors

No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal

Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.