En marxa la campanya de promoció del turisme 'Com el Vallès no hi ha res'

El Claustre del Monestir, una de les imatges de la iniciativa


  • Comparteix:

Al Claustre del Monestir, triat com a imatge de la campanya

Al Claustre del Monestir, triat com a imatge de la campanya

El Monestir de Sant Cugat és una de les icones triades pel Consell Comarcal del Vallès Occidental per promocionar la campanya 'Com el Vallès no hi ha res'. Es tracta d'una iniciativa per promoure el turisme a la comarca, tot plegat vinculat a la poesia de Pere Quart. A banda del monument santcugatenc, també presten la seva imatge el Parc Natural de Sant Llorenç de Munt, la Masia Freixa de Terrassa i la gastronomia de la zona.

Aquesta comunicació va adreçada al públic de la comarca i vol potenciar el turisme de proximitat, fomentar l'activitat econòmica i incentivar la identitat local i el sentiment de pertinença al Vallès. A les xarxes, la campanya es promociona amb les etiquetes #ViuElVallès i #ComElVallèsNoHiHaRes.


  • Comparteix:

OPINA

Identifica't per comentar aquesta notícia.

Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.

Avís important

Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims

Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors

No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal

Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.