Els telèfons que responen a les emergències i dubtes de la ciutadania

Es demana no saturar els telèfons i accedir a la informació si es pot als webs


  • Comparteix:

Imatge d'arxiu / Foto: Cugat Mèdia

Imatge d'arxiu / Foto: Cugat Mèdia

Les administracions compten amb telèfons per atendre urgències i altres informacions. Així, el 061 centralitza les qüestions referides a símptomes o consultes sanitàries rellevants vinculades a la covid-19, mentre el 112 atén la resta d'emergències que requereixen presència immediata de serveis mèdics o de seguretat. Des de l'Ajuntament també està operatiu el 092 de contacte amb la Policia Local i el 010 per atenció ciutadana, però no són per consultes mèdiques. A més, la Diputació de Barcelona ha habitat una línia d’atenció 900 excepcional per a la gent gran que actualment no té servei de teleassistència.

Aquests són els telèfons d'emergències
Aquests són els telèfons d'emergències


És important dirigir-se al telèfon adient, ja que el 061 està rebent un volum considerable de trucades. Des de les administracions, es fa una crida per, si no és necessari, dirigir els dubtes i altres qüestions sobre el coronavirus a altres canals habilitat. Al Canal Salut de la Generalitat hi ha tota la informació sobre el coronavirus, així com un test que pots fer abans de trucar al 061.

A més, la conselleria de Salut ha posat en marxa l'aplicació mòbil 061 CatSalut Respon amb tota la informació.



  • Comparteix:

OPINA

Identifica't per comentar aquesta notícia.

Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.

Avís important

Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims

Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors

No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal

Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.